marți, 1 octombrie 2013

La multi ani!!!

Rugăciune anonimă

"Doamne, Tu ştii mai bine chiar si decât mine că
am început să îmbătrânesc. Te rog fereste-mă sa devin prea plicticos în vorbire crezând ca eu am soluţia cea mai bună pentru toate problemele din toate discuţiile.
Nu mă lăsa să cred că este datoria mea să mă amestec
în toate situaţiile tuturor cunoscuţilor. Învaţă-mă sfânta lectie că s-ar putea să mă mai înşel şi eu.
Fă-mă întelept, dar nu acru; săritor, dar nu dominant;
demn, dar nu arogant, căci aş vrea, Doamne, să-mi pot păstra măcar câţiva prieteni până la capăt."
Învaţă-mă , Doamne arta de a îmbătrâni frumos...!!!




Colectivul Centrului Multifunctional de Servicii Sociale vă urează cu ocazia Zilei Internationale a Persoanelor Vârstnice un călduros "La mulţi ani!"

Un comentariu: